Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Fint huh ??

Publicerad 2008-05-22 20:39:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

image185

jag och jenni gick ut till mobilia kolla på kläder .
var..med henne för att hon fått pengar när hon fyllde år .( kul )
Em....jag köpte topp som passar till sommaren och solglasögon jag behövde verkligen en ! Så det solglasögon kostade 30 kr !! det var inte för sent tjejer det finns ´jätte många kvar . .(SANT) och det är Halva PRIS !!! Sen åt vi cheese hamburger MUms !

PS.
Vad har ni gjort idag?
Nu ska jag kommentera andras blogg 10 st :)

Kommentarer

Postat av: hannah svarar

Publicerad 2008-05-22 21:37:56

nej, jag hade fel!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-22 23:27:10

Absolut... men hon har jätte tråkigt framträde jämfört med Anis. Synd som fan

Postat av: rafia

Publicerad 2008-05-23 15:12:07

tack:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela