Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Detta har hänt :O

Publicerad 2008-05-21 17:50:40 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

 Jag och syster har fått nytt digital kamera ,...eller som man kan säga ja ....vi har haft det länge men inte använt den för att den var inte så bra.... Men nu hade vi fel både två =D den funkar bra och den ser ut så här : image182


image191
Emmanuel klappar på katten =)
Igår

gick jag ut med min kompis Jenni med min lille bror .vi hade tråkigt hemma så... tog några foto som ville vissa för er men det gick inte . Datan är hackat lite trög ...menmen jag kommer att lägga till de imorr om jag kan :s sen gick hos min faster o hjälpte hennes hår .
image190
Idag

Min klass hade idrott (ute ) plötsligt så hörde vi att det var brand alarmet och alla gick ute .

Jag : Men vi e redan ute så vi behöver väl inte gå dit .
vi fick tar reda på att nån har på nått sitt gått på toaletten och har lagt ner en bok och ....ja ni vet vad som hända sen . Vi vet inte vem som gjorde. Och som tur så brände inte hela rummet utan bara på toaletten . Så alla fick ta sina saker från skåpet och det lukta så illa tro . har bliden på digital kamera ...visa det sen Jag LOVA ER !!
Min klass 7c1 =Bäst fick tar reda på att nästa vecka på ska vi till folkets Park med lärare förrän avslutning .
Förr avslutning ska min klass hos min lärarens hus och sen går vi på stranden (om det blir fint väder )

Men missa inte nu Pussycat Dolls 2 på kanal 3  idag kl. 21

image183

PS.
Vad har ni gjort idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela