Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

7c2 skräp ER!!

Publicerad 2008-05-19 16:22:33 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Idag sa min lärare att vår klass skulle har ny elev (kille) och vi känner honom redan .
alla trodde att det var E men det var inte utan det var D , jag undrade varför just HAN  ?
för att den klassen 7c2 är inte så bra och det kaos så varje elev kommer att vara här inte bara han . Det för den klass som blir bättre och eftersom 7c1 (jag gå i den klassen ) och mycket bättre och stor skillnad så ska vi den klassen hjälpa dem .

Efter det hade vi en lek som heter memory sen hade vi idrott . Det börjar regna så vi slutade tidigare . Sen hade eng.prov det gick bra faktisk =) som tur jag hade på skolan jag hade en extra jacka med mig i alla det skulle regna å det gjorde de . Som tur annans hade jag blivit blöt just nu =)  

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2008-05-19 16:27:20

sv: hehe YES ! :D

Postat av: vickan

Publicerad 2008-05-19 18:43:06

tack desamma. trevligt att du kolla in hos mig!

Postat av: emma vit

Publicerad 2008-05-19 19:55:42

tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela