Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Tränat

Publicerad 2008-03-17 12:28:08 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Yes!
Nu är det påsklov , jag är ledig såklart förutom vuxna (hihi:) ,som vanligt gick jag upp kl 9. och gick ut o jogga
det är inte det vanligaste jag har gjort , i alla fall jag gick o joggade för att går ner i vikt speciellt att hitta min balans även om jag tycker att jag börjar blir lite tjock ,så tänker jag inte  tar över det utan för och med nu hade jag bestämt att träna tills skolan börjar igen, och att då har jag fått bra kombination. Igår kollade jag och min syrra film som hette ''hide and seek'' vi ha sett det på tv3 (läskigt) , och sen kollade vi en annan film som har kommit ut på bio och den heter ''Nancy drew '' . Japp det var allt jag gjorde igår och idag som jag har sagt har tränat och har kollat på ''vår bästa år'' den tar aldrig slut . (eller hur?) 

Kram 
Elli  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela