Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Till BUFF

Publicerad 2008-03-10 19:20:09 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Idag  kollade min klass på Ciao Bella , det här var tredje gången jag kollar på det .  Jobbigt huh ?
Men i alla fall från Tis.-Fredag ska min klass till BUFF (Jippi ) Då slipper vi lektionen förutom på Torsdag för så ska jag  min klass har No-prov . (Aså jag kommer inte att kunna klara det ärligt ) Nu jag måste träna på det så att jag få godkänd på ,och jag tänker inte den här gången göra omprov! det liksom jobbigt med No .(Varför No,Varför) De det enda ämnet som jag inte kan klara på .=(
 
 Tycker ni inte att det svårt med No ?

Kram
Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela