Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Yes! Fredag xD

Publicerad 2008-06-27 18:34:42 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hejsan sötnosar Hur mår ni ? 

Yes äntligen fredag, det känns helt härligt att vara hemma igen. Japp nu jag ska jag berätta vad jag har gjort idag . jag var varit på Sommarskolan som vanligt nästa vecka är det den sista . YEssssss!!!  vi kollade på film men vi kollade inte på ''Stay Alive'' typist också . Men vi kollade ''Hitch''  (jätte bra film ) har ni sett den ?


Efter det slutade vi tidigare , Jag tänkte bara Yes nu kan jag äntligen vara fri
och var med min vänner, men sedan började regna, regna och regnar asså det tog aldrig slut som tur hade jag tröja med luva på som jag kunde skydda mig . Det här kallas inte för sommar , utan det bara regnar och det tråkigt liksom blir aldrig bra väder för tiden !!!

Tycker ni inte det?
Har trevligt Fredag :)

Kommentarer

Postat av: liene

Publicerad 2008-06-27 19:43:55

Jag mår bra:)

Ja, det är tråk med regn, men ha en trevlig kväll ändå:D

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-27 21:44:15

Sv: japp det har jag haft.. du då? :)

Postat av: ♥ J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Publicerad 2008-06-27 22:53:29

Gillar faktist att gå till tandläkaren, fråga inte varför :P

Joo.. så jobbigt med all regn :(

Postat av: Lexie

Publicerad 2008-06-28 01:01:49

den filmen är bra :)

Postat av: glitterandbling

Publicerad 2008-06-28 12:03:27

jobbigt med regn... :/

Postat av: Liene

Publicerad 2008-06-28 12:27:48

svar: Tack:D Hoppas du får en fin dag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela