Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Hejsan

Publicerad 2008-06-26 16:39:29 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Läget ? , har ni haft bra idag ? Jag har =)
Det kul att läsa era kommenter, jag blir mycket tacksam av det , men i alla fall (hihi) .
Idag tog jag buss till sommarskolan den här gång , jag skulle lämna min kusin till dagis och jag visste att jag skulle  komma sent ,  när jag var på skolan så hade inte ens läraren kommit och klockan var fem minuteröver nio . Och hon kommer alltid sent .Det liksom jobbigt, men jag har lärt mig mycket .Efter det bakade vi chokladbollar, vi skulle skriva av från smartboard Tastelines lätta chokladbollarLÖNT !!! hon kunde ju kopiera till oss istället och plus skulle  vi tex har tre och delar med tre msk , det blir ännu jobbigare så  att man ville inte baka längre, men annans gick det bra.Sedan bestämd vi vad vi skulle göra imorgon Sandra förreslå att vi kollar på en släckt film som heter '' Stay Alive'' . Har ni sett den ? Är den bra ? För jag har inte sett den .

Har trevligt dag =)

Kommentarer

Postat av: E L L I N O R

Publicerad 2008-06-26 16:51:00

Hihi, tackar :)



Mm, mumsigt med chokladbollar! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-26 16:57:01

Sv: Tack detsamma!



Åh va gott med negerbollar.. Ops, får man säga så?

Postat av: Lexie

Publicerad 2008-06-26 18:03:23

ja att fota är underbart :D

Postat av: Cassandrah

Publicerad 2008-06-26 18:15:31

ja den är söt :)

ååååh n*ger bollar (choklad bollar), så längesen jag åt det.

Postat av: glitterandbling

Publicerad 2008-06-27 10:34:40

mums med choklad bollar :)

Postat av: Emma

Publicerad 2008-06-27 11:58:47

Vad gott det låter!

Hoppas du får en bra fredag idag!

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-08-20 15:53:52

gott med chokladbollar! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela