Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Pinsamt

Publicerad 2008-02-03 20:21:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Gängt

Jag gick till kyrkan som vanligt med mina föräldrar. Med jackie och hennes mamma . idag har det varit bra väder och kallt samtidigt tänkte jag, kyrkan hade möte det var därför min mamma och min pappa gick till svenskan kryrkan idag men annans går dem till engelsk kyrkan . Jag pallade inte gå in till svensknas kyrkan för då sover jag samtidigt när jag lysnna på vad dom säger, och det lätt pinsamt att sova mitt på kyrka . Har du gjort det förr?? Men i alla fall som tur så kom Brenda och bernadita (mina vänner då ) . Sedan gick vi till ett speciellt  grupp där man kan lättare att förstår så vi gick ditt . Efter de gick vi till idrott , men i egenligen fick vi inte vara där men vi skit i det och spelade fotboll och basket . Jag hade en konstigt tänke om vad David sa ( Han äger på speciella grppen ) om ...men jag kommer inte ihåg .Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela