Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Nu känner ni mig bättre!

Publicerad 2008-02-18 11:17:22 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


1. Värsta känslan?

 Att dö !

2. Bästa känslan?

 Att känner mig lycklig

3. Din första tanke när du vaknar?

 Vad är klockan.

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

 Släpp ut mig

5. Har du någonsin varit kär?

 Ja!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Zac Efron

7. Vad har du under sängen?

 Dammtussar & Golv

8. Ser på?

 GossipGirl,Top model, CSI Miami,Greys anatomy,och Smallville

9. Lyssnar på?

 RnB,pop ,rap och hip hop

10. Skriv nått smart!

 Som vadå?
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

 Vet inte Faktis ..

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

 Vem fan är du?

13. Vad vill du bli när du blir stor?

 Jag vill bli fotograf,designer,sångerska, eller danslärare .  

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

 Snäll, Humoristisk, Omtänksam, Blyg & Crazy!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

 hm...

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

 Göra pengar!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

 Näsan, den sitter liksom bara där!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

 Att jag skulle kunna flyga, eller gå i Ide!

19. Vad är du beroende av?

posh24

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

 Laptopen & Bredbandsbolaget!
21. Hur gammal är du egentligen?
 15, vadå då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela