Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Ha en underbar Alla hjärtans Dag !

Publicerad 2008-02-14 08:44:59 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

 

image31

Min Faster ringde idag och sa att jaa skulle komma hos henne .
 När jag var hos henne Så fick jag en halsband me hjärta på . Jag bara nej jag kan inte ta emot det eftersom jag ha inget att ge tillbaka till henne sa jag . -Nej men det gör ingeting,åå den passar dig perfekt sa min faster . -Tack så mycke sa jag . Och så hade hon köpt till mina lilla syster Stephanie hon fick samma sak men fast det var svart hjärta . VAD HAR NI GJORT PÅ ALLA HJÄRTANS DAG??
Dem bliderna som är längst uppe kan du spara eller skicka till din du är förälskar i .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela