Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Fredag

Publicerad 2008-12-12 17:23:47 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hihi
Hur e det med er ? Allt väl...:D hihi
Denna veckan har det varit okej,med tumme upp .
Idag fredag blir jag presic färdig med min nyckleskåp (helt stolt ) .
Ni vet inte hur mycke jag har arbetat med den :o, det tog hundra år ....men idag ...så blev jag färdig med den .Sedan gjorde en helt annat men ni kan ser bilden sen. Nästa vecka efter avslutning dagen efter den dagen skall jag och kompis Michelle till X-mas Party (så kul det kommer att blir xD )
Asså märker ni inte att det snöar och blir det bara vatten ,och sen några dagar senare så snöar det igen .
Jag vill att det skall blir mycket snö för då blir det Jul , tänkt dig att firar jul utan snö . :/ Ganska tråkigt huh ? 
Men i alla fall idag hm...vad har gjort idag....hm...Skoja! Jo skolan hade slagge mot Exson och Daco  först var det bara skoj sen var det allvar...  Efter det skulle hade jag Svenska (skiiiiiiit trååkigt ) vi skulle egenligen kolla på en film det gick inte eftersom info.salen var upptagen . Men skulle ser filmen nästa vecka på Måndag eller på Tisdag .  
Efter Svenskan, hade lunchen maten var skit god mums det var pytt i panna (mums) sedan fick vi pepparkaka från läraren. Oj förresten jag hade glömt att berätta om att jag såg Twilight  (skit bra film ) eller hur ? 
 Och nu är jag hemma sitter vid datan måste skriva färdig mitt land (So) jag arbetar om Thailand och som ni vet den måste var färdig till Onsdag. 
 BILDER :


Japp det var allt om mig denna veckan .


Har trevlig helg :D
Ps. MISSA INTE IDOL, DET IDAG PÅ KANAL 4 !!!

Kommentarer

Postat av: NAAALLLLEEEEE:D

Publicerad 2008-12-13 00:26:04

HAHAHAHAH jag passar nt i dina glasögon :D

Postat av: Liene

Publicerad 2008-12-13 12:20:47

Kul med fest efter skolavslutningen:D

Jag vill också se twilight! det är säkert en jättebra film.

Postat av: kajsa

Publicerad 2008-12-13 19:34:26

jo, jag vet ;)) kevin vann (y)

Postat av: julia.

Publicerad 2008-12-13 19:36:07

tycker du att rätt idol vann?

Postat av: josephine

Publicerad 2008-12-14 11:19:09

ja precis !:D

Postat av: anneli

Publicerad 2008-12-14 16:41:20

ja filmen va faktiskt jätte bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela