Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Sista dagen på avslutning i Skolan :(... kmr att sakna mina vänner :(

Publicerad 2008-12-19 21:27:51 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Japp....Kommer att saknar mina vänner . På avslutning var så över nervöst för att jag skulle sjunga framför alla människor ! Tänkt så säger jag fel ???!! men sedan gick det SUPER! Jag sjöng Last X-mas och Tears in heaven med dem gick på eleven-val. Dem som va med och sjöng var Jag,Iman,Nora,Sandra,Jackie,Kevin,Therses,Jessica, Emil,Fanny,Annette,Didem,Natti,Gulboy,Lukas, Josefine,och Nora. När jag sjöng Last X-Mas skrek folk mitt namn o jag bara fnissade det kände som mig positiv . Men alla var jättebra,jag bra kommenter av min lärare och vänner (såklart) Alla tyckte att jag sjöng bra. Sedan tillbaka till klassrummet där vi skulle få veta vem som vann på skräck-novell och få våra betyd.Dem som vann på Skräck-novell var Dennis och andra-plats Tiffany ,min klass har också nya elev som ska börja på nästa termin ,han heter Mahmod . Sedan gick alla sina betyd men innan vi skulle gå hem ,så skulle alla elever ge en stor kram till läraren. När jag öppnade min kuvert för att veta på mina betyd fick jag Fem G och fyra VG och Allting sammanlagt blev 225 pöng . (So happy xxxxxxxD )

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-12-19 22:12:07

svar: hah atycker du? ja många verkar tycka det.

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-19 22:34:45

sv: Ja, Twilight är och kommer förbli 2000-talets bästa film. Och tänk, böckerna är ju even better :D

Nattis

Postat av: julia.

Publicerad 2008-12-20 11:57:42

oh. grattis tillde bra betygen!

Postat av: Liene

Publicerad 2008-12-20 17:23:30

sv: Ja, visst hade dom fina bloggar:P



Åh, last christmas är så fin låt! kul att du sjöng.

Postat av: FEBB

Publicerad 2008-12-20 21:59:33

Åh gud va duktig du är, grattis! ja det gick bra , Vg iallafall! :) Kram

Postat av: josephine

Publicerad 2008-12-21 18:52:53

vad bra betyg du fick !;D

men vad få ämnen :S?



svar: usch då ! kunde du rädda eller fick du köpa en ny ?

Postat av: NAAALLLLEEEEE:D

Publicerad 2008-12-21 18:59:05

känn dig stolt:O jag fick bara 140:O

Postat av: anneli

Publicerad 2008-12-21 19:03:54

tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela