Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Jordbävning?

Publicerad 2008-12-16 18:19:07 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Asså jag kände ...skit mycket trodde det va bara en dröm , sedan i skolan alla började snacka om det .
 Jag kände hela min säng skaka men jag trodde bara att det var en dröm liksom .
Asså kan ni tänka er det va första gången i Sverige eller ...Nja....jag tro att det va första gången .
Idag i skolan Hade jag Eng.språkval och det var inte många elever eftersom vi hade två grupper . Den ena skulle kolla på flim och den andra skulle göra massa skit . Men  iaf jag var på den grupp som inte pallade kolla på flim .
Det var näst sista dag så gjorde en lek som hette ''Best friends'' och man skulle vara par Dennis-Emil , Sandra-Gulshan, Jag-Nalle och Julia-Alisa .  Alla var hade par och sedan frågade läraren (Helena ) och jag skulle gissa genom att visa upp papper som stod A,B, eller C . Till slut lede mitt lag bara ett pöng ifrån Dennis och Emil om jag bara visste att tyckte om spagetti istället för köttbollar så hade mitt lag och Dennis lag blivit lika . Men hålla!! det va bara en lek ??!

Dennis och Emil tror liksom att jag och Nalle är ihop ,men vi är bara kompisar .
 Kan man inte va vänner eller??? ...
 Yes äntligen blir jag klart med min so . Nu har jag inga läxor (so happy xD)

Snart har vi JUL-LOV  xxxxxD

Kommentarer

Postat av: F E B B

Publicerad 2008-12-16 19:32:52

åh jag har asmkt läxor nu / prov sista veckan! :( lyllos dig , argh!

Postat av: josephine

Publicerad 2008-12-16 19:37:57

jaa:D

Postat av: anneli

Publicerad 2008-12-17 09:09:03

tack sötis

Postat av: julia.

Publicerad 2008-12-18 20:39:48

shit vad skumt!

Postat av: Liene

Publicerad 2008-12-19 17:20:42

haha, typiskt att folk ska tro att man är ihop fast man bara är vänner.P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela