Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Brit avslöjar allt om sin superdiet:"Jag äter bara 1200 kalorier per dag"

Publicerad 2008-08-20 14:24:38 i ♥Celebrities,


''Som Starlounge tidigare rapporterat har Britney Spears gått ner en hel del i vikt på senaste tiden, och i nya numret av OK! magazine avslöjar hon hur hon lyckats få tillbaka sin slimmade figur:  

- Jag har aldrig varit så här hälsosam i hela mitt liv. Min diet har en hel del att göra med att jag kommit i form igen. Jag äter inget socker. Jag äter inte ens frukt eller juice eftersom de innehåller socker. Jag äter kyckling, lax och ris. Jag äter avokado. Till frukost äter jag äggvita och ibland äter jag kalkonburgare till lunch. Jag försöker att bara äta 1200 kalorier per dag. Det låter kanske inte som så mycket, men det blir faktiskt en hel del mat om man äter de rätta sakerna, säger Britney till tidningen.  

Sångerskan har även slitit många hårda timmar på gymmet med sin personliga tränare Adam Cronin för att få tillbaka sina berömda magrutor och avundsvärda figur.  

- Om du följer ett vitalt träningsprogram - plus den här dieten - så är det möjligt att gå ner upp till 5.5 kilo på 30 dagar på ett väldigt hälsosamt sätt, säger Adam till OK!''

Kommentarer

Postat av: Bäzz

Publicerad 2008-08-20 14:26:28

Fin blogg!

Postat av: andrine

Publicerad 2008-08-20 15:27:09

Ohja! Känns som att vi nyss fick sommarlov..

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-08-20 18:34:14

Tävlar ut en bloggdesign just nu :) var gärna med och tävla!:)

Klicka på länken nedan för att läsa mer



http://halldin.blogg.se/2008/august/design-utlottning.html#comment

Postat av: Bella

Publicerad 2008-08-20 19:58:40

Tack :) Händer idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela