Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Tjena tjejeer :D

Publicerad 2008-04-17 08:15:41 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Tvungen att säga men jag gjorde nåt som jag inte skulle har gjort. Som ni förstår jag gå på dans , streetdance aså . (fatta ni ) och jag ska uppvisa nästa mån. problem var att min grupp skulle har på sig short jeans short ...men eftersom jag hade inte hemma så tänkte jag att  kunde jo ta sönder min gamla jeans, som jag  inte längre har på mig . (men...varför inte ? ) Först jag fråga min kompis i fall jag skulle fråga min mamma först innan jag gör det och hon nej för kommer hon att blir arg , men om du har redan gjort de så kommer hon blir så arg .Så tänkte em...skit i vad kommer att hände ?
 
Det bara Jeans eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela