Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Spara,spara...

Publicerad 2008-04-15 20:18:24 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

image143
 Från och med nu , ska jag  spara så mycket jag kan
enda tills jag har fått 1000kr , så att jag kan äntligen köpa ny mobil.
Den som jag har (nu) är inte så bra plus det som jag gör mig arg är att det
var jag som valde den mobilern  (stupid) ,(men visste inte jag väl att den var låst till Telia )
. Em... det synd om mig för att det ingen som skickar sms, ingen ringer mig till och med inte ens mina föräldrar 
gör det eftersom dem vet redan att om dem ringer mig så kommer deras pengar tar slut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela