Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Orättvist ( men det de ? )

Publicerad 2008-04-07 18:41:23 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

jag kommer ihåg när jag var lite sa att jag livet var orättvist (men det de? ) jag kommer ihåg också när jag hade utvecklingssamtal med min lärare Kertstin hon frågade mig om vad jag skulle blir (men tänkte inte så mycket på de)  men jag sa att jag inte vet . Men du i alla fall två år på dig sa hon .....jag har inte ens tänkt på vad jag ska blir ,eftersom jag tycker om allting  och jag liksom satt o funderade  men har inte fått svar vad jag ska blir. idag frågade jag min kompis Philomina om vad livet betydde för henne och hon sa att dö .Men det var inte det svaret jag ville höra för jag vet redan att vi människor kommer att dö nån dag . Men livet betyder Streetdance ! YA streetdance det finns ingen som kan stoppa mig än dance . Jag dansar typ varje dag och det härligt !


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela