Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Muh...

Publicerad 2008-04-11 20:07:10 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

AUDRINA PATRIDGE photo |  
 
Jag måste säga att idag kändes skönt ,
fast det skulle vara ännu skönare om jag hade studiedag (idag) men blev inte så . ÅÅÅ.. det är så mycket att säga men jag  inte hur jag säga eller skriva . Liksom jag vill alltid blogga och säga hur  mitt liv är eller som man kan säga som dagbok. Idag på morgon så sätte jag på radio för att lysnna på din gata å jag fick höra om
 skillnade är dagbok och blogga är  ? fast jag inte ens vad skillnade är men ni kan förklara till mig eller hur kompis :) . Just nu idag när jag kom hem från hemspråk , så köpte min pappa två pizza muhh...mums i alla fall jag åt bara 3 st sen så pallar jag inte hellre den halva var till min mamma ,men jag tro hon inte kommer att orka äta allt .
Den bliden som jag lagt in ovan på är faktis AUDRINA PATRIDGE från The Hills  jag tycker att hennes  klänning är så fin passar till fester och även till sommaren .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela