Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Lördag

Publicerad 2008-04-12 20:55:39 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

hh

Ännu en dag ... idag tog jag promenerade  med min kusin Xaviera lite, så kom jag till Hermodsdal tänkte varför inte gå och hälsa mina kompisar. Jag hade redan bestämt att jag skulle vara hos dem och komma hem om 1 timme , men eftersom jag kollade på The hills hos dem så jag tvungen att se fortsättning och sen skulle dem ser på en film som hette Something new (å jag var helt inne i filmen ,men jag hade redan sett den ) sedan var jag tvungen komma hem innan min mamma kommer hem från jobbet .

Skydda,skydda.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela