Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

OMG!!! kolla nogrant på "Amir från Rosa the movie " det är Chris Mhina ???

Publicerad 2011-01-23 23:45:55 i ♥My sway , their sway,

YES PEOPLE DET SANT OM NI SPOLA FRAM TILL 0:36 SÅ KAN NI SER ATT DE HAN !!
NÄR JAG OCH MIN VÄN PHILOMINA FICK SER PÅ DETTA , JAG BLEV LIKSOM CHOCKAD :O
VISSTE ALDRIG ATT HAN SKULLE VARA HAN SOM SJUNGER SÅ UNDERBAR SKIT SNYGG OCKSÅ :p HIHIHHI
JAG OCH PHILOMINA HITTADE HONOM PÅ FACEBOOK PÅ MIN KOMPIS FACEBOOK.
OCH HANS NYA LÅT !!!! ÄR SOOO PERFECT !!! OCH MUSIKVIDEO OCK SOOO DOPE!!!!!!
PRESS PLAY AND ENJOY =)
Chris Mhina - Taking Pictures:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela