Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

16/5

Publicerad 2010-05-17 00:17:56 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Heey
Är lite sent här men var bara tvungen att skriva hhihih 2day
kom skit sent till kyrkan o när jag menar skit menar då sista minuten när prästen snackade typ ... not soo good
fick se den nya gulliga bebisen hahah fråga mig ej , Vet ej vad hon heter
men hon är skit söt
efter kyrkan va jag med Berna ,hjälpte hennes redovisning till imorr tiden gick så fort att jag hade glömt ens att jag hade träning idag så jag var tvungen att låna hennes kläder till träning sedan komma hos henne o byta om
Träning gick AWESOME !!! :D hade WORKSHOP skit många kom positiv också de negativ va att man kunde inte få plast. efter träning var jag me Claudia Vi gick tillsammans till Triangel ÅÅÅÅ I HATE U CLAUDIA,just denna dagen för att hon gjorde mig till ful att killar checkar in henne rkt mkt SHE WAS LIKE LOOKIN GOOD ND ME LOOKING LIKE A TRASH...:(   såna män följer efter oss i BK riktigt siicck
dem kom till oss , satt med oss snacka asså där ljög rkt mkt att jag va 20 och att jag bor inte i Malmö utan i stockholm. De mesta va på slutet att dem ville ha hennes nummer hon bara jag ha b-friend en av männen bara nänä vi kan messa varandra på kvällen , tänkte så HELL 2 THA NO!!! efteråt han bara vad heter din pappa ? Claudia han heter Eddie Vegas , som ni förstår så spela en männen själv på boxning o hennes pappa is the MAFIA han bara vi ses skit rädd också ni skulle bara sett vi tog av flabb ....hahha kom hem typ halv tio min mamma blev nt så arg bara för träning hon tycker de för jobbigt BUT NOT 4 me palla inte med skolan imorr ...

lUV THIS SONG

Teairra Mari - Over (Drake Cover)



aIGHT bloggar mer imorr
GOOD NIGHT

Kommentarer

Postat av: Lakisha Huseni West

Publicerad 2010-05-18 19:27:59

Postat av: Lakisha Huseni West

Publicerad 2010-05-18 19:28:30

TACK ELI!

Postat av: M

Publicerad 2010-05-19 17:39:06

aha så söt hon är ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela