Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Vad fan skall jag heta ?

Publicerad 2010-03-21 23:35:55 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

detta rubrik visa allt som jag har gjort idag i guess och hela denna veckan också . Denna veckan har det varit upptagen som ni ser . speciellt i skolan med Engelska nationella prov och Buff-veckan ha varit också i stan med klassen skit kul var det  nänä speciellt när jag åt China Box mums också jag kände också .
blev mätt på en gång :P på påsklovet kommer de att blir mkt plugga mycket med no och bild men jag kommer ändå att blogga då och då lite paus blir de .Berna kom hos mig igår, hjälpt till med hennes hår sedan kollade vi på en filmer snacka om gossip gossip me like . Idag har jag tränat som fan hela dan på fyra timmar också :o palla men jag har också laddat upp video som jag ville visa coming soon :D  På kyrkan hade vi lite fest eftersom någon fyllde år idag eller oj jag menar imorr :D Grattis Sheba . Idag på Facebook blev jag medlem på en grupp som hette 

i hate swagger jackers

tänkte så JA till max här asså , äger är Romeo Valentino-Brown .
tänkte så han har faktiskt rätt hur kul är de att samma jacka eller ngt annat ME I HATE IT! :D


Som sagt videon is coming soon :D
Aight im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela