Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Be a long time guys

Publicerad 2010-01-31 23:43:56 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


som sagt allting är full på gång skall uppträda denna veckan på Lördag hos Kineska nyår fest , yes i know tis gonna be fun förutom MATEN SOM JAG DÖ FÖR  ut an mat så är de hejdå liksom .. hahahh just kidding allt blir stress för mig men ska ta tid för mig själv o bloggen såklart o liksom skriver mer ANd see the real me But BUt I have 2 be myself alright now Anyway  hade träning idag var försenat eftersom jag ha försovit mig så jag cyklade dit ,fick sån ÅNGEST !!!1 Ni anar inte hur långt tid de tog o inte bara de utan skit mycket snö också ... :S ni kan väl tänka er hur jag skulle cykla hem också .... kom hem riktigt blöt , o trött

Shhit va tiden gå så fort snart om två dagar fyller min mamma år :D

GOOOD NIGHT

Kommentarer

Postat av: Violet

Publicerad 2010-02-01 08:45:34

Imorn ska jag till skolan, sen träna och sen kanske gå på elitserien :) sj?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela