Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

God morgon !!

Publicerad 2009-11-30 09:08:39 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey everyone
2day blir lite update idag för ska jag till skolan snart måste skydda,skydda mig .
På morgon så kände jag som att ngn hade tänd lamp medan jag sover riktigt störig var de , o jag liksom Stephanie släckt lampan mitt i sju-tiden på morgon tro jag o jag som vill sova o nu kan jag inte bara för att hon måste göra klart sin bild till idag (läxa)  så jag va tvungen att sova med lampan också ÅÅÅÅÅÅÅ !!!! så arg jag är just nu shiit är klockan redan nio å??? nu måste jag snart gå ... anyway eftersom jag är sjuk idag så tror jag inte att de kommer blir bra i skolan kommer att smitta ALLA hahha jag o min svin influensan men är de så att om de blir värre så kommer jag hem så slipper jag teknik.provet imorr hhahah:P .

Nu måste jag gå o ta mig , vi hörs sen .

Peace

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-11-30 10:34:44

hopas du får en bra dag trots du är sjuk,

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-30 16:06:15

:DD

hoppas att din dag var bra! =)

Postat av: M A L I N : )

Publicerad 2009-11-30 17:41:03

vad fin blogg du har :) vad har du gjort idag :)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela