Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Will never forget this moment XD BigMacin xD 29/3-09

Publicerad 2009-04-02 15:38:45 i ♥D@nce from the hood,


 Söndags förra veckan ... var jag i stan med BigMacin (alltså dans.gruppen ) vi skulle överraska vår danslärare då Samira . Som ska snart flytta till USA kind a sad :( kommer att sakna henne så himla mycket :/ men iaf vi kommer att har en annan danslärare och hon känner  vi redan så .... det lugnt .
överraskning till Samira och det blir helt kaso :p ... medan vi skulle kalla henne och binda fast ögonen så att hon kunde inte ser det så plöstligt kom hon gående med sin hund skulle gå hem ??? kan ni tänka att  hon såg det !!! Alla blir helt chockat alla bara vad gör hon här ?? tänkte alla ... ?? va konstigt att hon kom hit utan att nån ringde henne och vi som presic skulle kalla henne ,så var hon  där stårende och bara glor på vägen . Najjj överraskning blir förstörd :( men iaf hon blir överglad och chockat samtidigt ...hon trodde först att nån hade tagit namnet från oss . Men det var inte så... alla blir glada och ledsna speciellt jag :( det här minnet tänker jag aldrig glömma efter allt hon har gjort för mig och gruppen, som har blivit en familj full med glädje .....Skall inte börjar gråta här ... :/


Va fint väder det har blivit nu för tiden ... :D like that Vi vill har Sommar !!!
Ha en skön Torsdag
Pusshej

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-03 13:54:53

sv: åh tack och tack detsamma sötis ^^ <3

Postat av: Z A N D R A

Publicerad 2009-04-03 15:16:18

sv: tack :)

hihi, så bra =D



Läget idag då? :)

kram

Postat av: s

Publicerad 2009-04-03 15:53:15

tack:) allt bra med dej? kram

Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

Publicerad 2009-04-03 17:58:04

Är tillbaka från min bloggpaus nu, dock med gips runt foten!

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-04-03 21:25:41

visst var den !

tack, du me :)

Postat av: matilda

Publicerad 2009-04-04 12:08:17

sv. glad påsk!

Postat av: JESSICA

Publicerad 2009-04-04 20:29:26

ååååh jag gillar graffitin i vägen sjukt snyggt!!!=D

Postat av: Electra

Publicerad 2009-04-06 11:13:40

Haha, jo :) Big macin my big love :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela