Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Stesss :S

Publicerad 2008-05-06 20:21:01 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

image163
Em....idag blir det mycke stress ,men det var värre igår ! I alla igår hade min dansare bestämd alltså dem kläderna som vi skulle ta på oss är :
- svarta leggings
-vit linne
- shorts (olika färg ,har inte )
- skor (frågortecken )
 - keps
- solglasögon (har inte :S )
- svarta långarmad
-röda stora tröja
- grå luvtröja
-stora öronhänge

JApp =) jag antal att få köpa dem som jag inte har 
 till dansen .Det så spännade =) det snart om 1 veckor :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela