Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Books

Publicerad 2008-05-27 21:44:21 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

image192

Plugga,plugga .....min matte lärarev gav oss årsk-9 och 8-ans böcker .
 Alla tog dom 9-ans böcker så jag och min kompis Agge valde 8-ans böcker istället Y .
 Jag läste boken ''hon släpper dig aldrig '' en bra bok som ni borde läsa . SO-boken jag jobbade den hemma idag i mitt rum så jag kunde blir färdig med läxan .
Ååå¨... jag var så över glad när jag veta att jag fick 51,5/56 på Eng.provet (bra va? ) och idag hade jag blid och allt som jag hade arbetat med fick jag VG+ jag trodde först jag skulle få G för att jag har hoppat över en bild . Men de gick ganska bra .

Måste gå nu ska fortsätta kolla på Desperate housewives =)

Sweet dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela