Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

@Yesterday and today

Publicerad 2011-01-27 19:57:18 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Onsdags :
De är en sak som jag har lärt mig igår faktiskt .... NEVER EVER HELP YOUR EMEIMENS .
fick riktigt DAMP!!! i skolan igår exakt ALLA som var så tröga och dumma hade inte gjort sin datakunskaps läxa EXCEL , okej först och främst inte alla men ungefär säger jag.

Och dem tro också att jag kunde göra till,när jag hade mina egna problem att hantera . Men jag hade redan gjort den så jag kände mig helt glad där hihihi :P både jag och Philomina .
Jag svärr!!!!ni anar inte hur långt tid de tog för mig för att blir klar med läxan helt enklet :O
ni kanske tycker att den är helt enkelt vilket det var :o , men man måste först kunna lära sig innan man kan de eller hur .

Men nej utan våra lärare ska alltid vara lediga och så få vi sån vikarie som inte ens kan förklara så bra :O
Alla kalla fram mig som att jag var deras hund !!!! ALDRIG sa jag till mig själv
trodde mitt huvud skulle explorera , men jag hjälpte bara några sedan stack jag hem.

Torsdag :
Idag måste jag plugga som fan!!!!! men jag var tvungen att blogga lite hihihi :D
Just nu har jag bara en läxa att göra (svenska läxa ) .
Måste dra ,diska och sen göra plugga 
Wish me luck :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela