Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

U STEP UP I STEP UP TOO

Publicerad 2011-01-27 20:29:04 i ♥D@nce from the hood,


YES !!! YES!!
Känns som att jag har ialla fall gjort ngt denna veckan , röra lite i kroppen.
Anyways ... jag har bad news and good news till er bloggare
BAD NEWS: Jag har slutat på gruppen So dope Crew aka BIGMACIN.

GOOD NEWS : Jag har min egen dans.grupp tillsammans med mina underbara vännner , Claudia , Florence och Natalie . Vi har skapas ett grupp tillsammans .
Denna gruppen skapades förra året . Vi dansar allt möjligt , just nu har vi har gjort tre koreografi. OBS ! Vi ej inte lägga upp våra dans video pga folk kan kopia dem .
Att skapa ett dansgrupp var inte så enkelt hellre ,fast att vi är inte så många så är ändå svårt få in gruppen tex. komma tid, vilka dagar osv.  speciellt jag :P jag kommer alltid försenat men jag måste fixa  detta och börjar komma tid !!! dumma mig skA anyway
Vi dansade igår kväll i Arena , lite men vi kom inte så långt. Så vi hoppas att de gå bättre nästa gång =) Glömde en sak till , nej tyvärr så har vi inte kommit på vad vi skall heta i  gruppen , men om ni kunde hjälpa oss med de hade de varit mkt tacksam .

GOOD NEWS : JAG HAR FÅTT EN ERBJUDANDE ATT VARA MED I EN ANNAN DANS GRUPP !!!! VAD TYCKER NI ATT JAG BORDE ACCEPTERA DE ? ELLER EJ?
Bjuder lite dancehalls låt :D STREET SWAG RIDDIM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela