Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

NEWWWW LAPTOP!!!

Publicerad 2011-01-29 01:34:17 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT NYTT LAPTOP AV MINA Föräldrar !!!!
Just nu är de den jag använder , men jag hade en annan laptop av skolan ...men den var inte så bra och plus att den skit mkt , den är inte ens trådlöst hellre !!!!! FAIL som tur att denna laptop var på rea ANNARS HADE MIN PAPPA INTE HA KÖPT ni vet afrikanska föräldrar dem köper bara när den är på rea .
Annars dem tänker sååå HELLLL NOOO LOL

Anyway jag är mycket glad att han köpte de till mig , nu behöver inte tänka att den väger för mycket så jag kan inte ta med mig de till skolan . utan tvärtom nu kan däremot så är denna trådlös !!!
yeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela