Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

LOOONG TIME NO SEE!!!!!

Publicerad 2011-01-05 17:54:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



HEEEY EVERYBODY !!!!
IT'S HAS BEEN A LOONG TIME
...eller hur :P Jag har haft så mkt grejer att göra under 2010 , så det var därför jag hade tänkt mig att pausa lite. Men nu är de nytt år ,och det är  dags att förändra sig speciellt mig då :P (or not)
Jag har så mycket att uppleva för just nu ,denna året har jag tänkt mig att förändra mig totalt men samtidigt ska jag också vara mycket aktiv.

För snart ska jag blir 1888888 år!!!!!!!!XDDDDD om nio dagar SPÄNNANDE CAN'T WAAAAITT!!!!! Jag önskar mig att min mamma ska tillåta mig att få uppleva det som hon inte kunde göra i hennes tid , som vi tjejerna i nutiden gör U KNOW ITTT GURRLLS.Men det som fattas som alla andra ha eller inte ha jag som önskar ännu än gång finna en kille som man älskar med , och det vill jag att de skall hända mig med i detta året hoppas jag hehheheh :P

Men som sagt jag är tillbaka indeed med nya låtar all day everyday , dans, kändisskvallra  , africa music, mitt åskit , och mycket mer... kommer att hända detta året . Och att jag hoppas nu att detta året ska blir bättre år än vad 2010 hade.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela