Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Denna dagen kunde inte ha blivit bättre

Publicerad 2011-01-25 00:28:58 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Idag har jag fått mitt studiedag (äntligen kan jag sova ) tänkte jag men jag hade fel
allting som jag hade planerat idag blev fel .
Utan detta kallas jag inte för studiedag för ett måste tvätta mina kläder , två städa mitt garderob , tre måste göra min läxa och skicka in de alltså datakunskap excel som jag inte ens fattar ngt alls och plus de slutbetyd !!! fick sån värsta damp där hemma efter min klass hade inte lärt sig de plus att läraren var borta hela tiden och kolla nu slutbetyd I'M SO SKRUD , fyra jag måste hjälpa till LETOYA AKA MY HOMIE GURRL ;) med hennes hår. Och denna dag som jag hade planerat att dansa på dansstudio var jag sååååå sugen att dansa men dem andra tjejerna kunde inte :( och jag hade ingen att gå med måste fxa allting innan jag kan gå ut liksom .
Jag har varit hemma hela dan och har bara städat och pluggat datakunskapen ,jag och philomina gjorde den tillsammans men vi både två var lika tröga eftersom vi fattade ingenting . Så vi har tvungen att chatta med andra kompisar på facebook som kanske hade gjort de.  FAIL !!! FAIL!!!! FAIL!!!! där asså
Men till slut fick vi till de , och just nu har jag äntligen skickat in de och jag hoppas att allting stämmer annars de kört :S
Nu ska jag inte snacka mer ,utan de är dags för mig att sova för de är skola nästa dag (palla inte ) men men man måste hahahha .
Anyway
GOOOD NIGHT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela