Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

IM SOOO PISS OFF !!!

Publicerad 2011-02-10 09:07:19 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

JUST NU ÄR RIKTIGT ARG ,för jag vaknar upp klockan halv sju .
Tog på så fort jag kunde eftersom jag skulle göra ett prov , danska prov då .
Jag tog bussen tid  okej , det var inte så att jag tog den försenat NEJ utan jag tog den TID
men ni anar inte hur  fuckin långsamt , och jag var äntligen blev i skolan  I TID .
Så påstå min lärare att jag kom försent och att jag få inte göra provet , bara för det. hon lät inte ens få göra på någon annan lektion , och det där blev jag jätte arg .

Jag vaknar på morgonen i onödan !!!:@???

Vad hon menar är att jag skulle komma tid innan klockan , tänkte sååå är hon dum i huvudet eller !!!

Kommentarer

Postat av: Violet

Publicerad 2011-02-13 14:41:42

Jobbigt, jag skulle oxå bli arg om nån lärare skulle säga att man inte får göra provet bara för att man kom i tid och inte innan... USCH!



Ogilla lärare ;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela