Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

YES!

Publicerad 2010-09-27 19:42:07 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


bild av : Mig ( hahah shhhit vilken bild LMAO jag dö)

Från och med nu ,så har jag bestämt mig att sluta äta chocklad , godis , allt som tillhör med socker :P
kan inte tro de att jag säger detta :S  men vi få hoppas så att allt över , jag och min kusin Alexander ska ha deal där asså hihihihi om jag äter så kommer att ge honom pengar eller ngt. ABOW nu säger han om tre månader shhhit
wish me luck guys :D

Längtar till träning nästa veckan XD can't wait

En sak som ni måste vet a från mig då , från och med nu så kommer jag att typ blogga då och då
det är inte alltid jag kommer eftersom jag gå på gymnasiet just nu så är det allting sån STESSSS man är upptagen hela tiden
men hinner inte ens blogga:(, men kommer som sagt jag hoppas att ni förstår mig :D

Aight anyways skip with that .... idag kalla jag det för en lång måndag
slutar klockan halv tolv och min hemspråket börjar inte förrän tio över fyra shhhhiiit tänkte jag
Då gå jag direkt och hälsa på Thelma my homie gurrl ;( hihih efter de var vi i stan träffade berna ( LETOYA ) efter hundra åR!!!!
Hundra år senare och jag ha fortfarande inte ngt från PHILOMINA FIKC SÅÅÅÅN DAMP DÄR .

HEMSPRÅKET GICK KASO !!! HAHAHHA ALLA VAR AFRIKANER ( kände där asså )   alla känner varandra och sånt vissa är nya men det sällan .
Det fanns sån skit söt kille namned by STEVEN  really cute .
Men det bästa är att läraren är som sagt sträng .

Anyway just nu skall jag svara på alla bloggare på bloglovin sedan göra mina läxor .
Peace

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-09-27 20:36:38

allt bra idag?

kram

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-09-27 20:39:01

tack så mycket :D

Postat av: jenan

Publicerad 2010-09-27 20:55:40

sv: inget skola bara :P själv?

Postat av: Martusia

Publicerad 2010-09-27 21:12:36

heej kolla min blogg - www.martusia.blogg.se - NEW MUSIC EVERYDAY! puss <3

Postat av: nicole

Publicerad 2010-09-28 00:00:55

sv: Vad för dans? :)



/shoppaholly

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2010-09-28 07:50:14

sv: åh tack :) visst e dom härliga ^^

Postat av: Neha

Publicerad 2010-09-30 13:11:49

Hahaha, skön bild:D

Postat av: A f r o b e l i t a

Publicerad 2010-10-06 03:21:55

Hehe skön bild=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela