Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Gusses Who is back???

Publicerad 2010-09-02 19:53:53 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

YES YES  , Im back XD '
I GOT SOOO MUCH TO TALK WITH GIRLS AND BOYS .
ALLTING HA BLIVIT LITE MIX UP MEN MEN JAG ska ändra lite på min blogg , sedan börjar bloggen igen om skolan, sommaren hur det var där i ,Ghana osv. många bilder att som jag kommer att lägga upp på min blogg There is A LOT trust  me;) Just nu har jag inte haft tid helt enkelt och det såklart att ni förstår mig , eller hur ? Allt med nya skolor , läxor prov schema, asså ni anar inte JAG FATTAR INGENTING LIKSOM  TOTALLY LOST  !!!!! 
Men jag måste komma igång med bloggen , ha saknat de så himla mycket så att jag vet inte ens hur jag ska börja med . NEW LIFE ,NEW SCHOOL ,NEW FRIENDS ,NEW JOBS , NEW BOYFRIENDS...THIS IS getting better from day by day 

HOlla at y'all later

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-09-02 21:56:30

välkommen tillbaka :D

KRAM

Postat av: hermy

Publicerad 2010-09-03 07:42:26

sv: GUd va länge sen

men tack så mycket, allt bra???

Postat av: Adna

Publicerad 2010-09-03 22:47:42

Fin blogg! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela