Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Good Morning Everybody

Publicerad 2010-09-15 09:33:07 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Yes and Good morning to you too :D hihi
Just nu är jag i skolan , gör mina läxor men tänkte börja med att blogga lite här
Yes igår över tråkigt .... liksom hade inget skit att göra förutom att komma tillbaka till skolan eftersom jag hade
utvecklingssamtal .

Men idag har jag ingen planering förutom att vara i skolan, var med på lektionerna och göra läxorna .
Fick sms från Annika min kompis då, hon meddelade mig att kommer ny elev  från Klara gymnasiet på min skola , hm... tänkte vem då anyway hon ska komma idag spännande huh 
OBs nu kommer Philomina

See Ya.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela