Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

08.00 Dags att packa

Publicerad 2010-09-19 08:38:33 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Japp, good morning to u too

Anyway idag är det söndag ... shhhit asså jag måste börjar packa mina saker
eftersom klassen ska till läger med alla ettor på gymnasiet , ett bra sätt  att lära känna alla dina kompisar :D
yeey spännade huh

Idag ska jag till kyrkan med min familj sedan sticka till stan och köpa en klänning från Bik bok
för hundra spänn YEAH U HEARD ME  för hundra spänn skit fin också,
innan den va på rea så kostar den egentligen för 299kr jag shhhhit NEVER och nu titta såklart att jag ska köpa :P
När jag ha köpt så ska ni få se hur den ser ut .

Men annars jag har ingen för mig idag,inget speciellt att idag förutom att ...OMG OMG OMG
DET ÄR VALET IDAG ....IM SOOO FREAKIN NERVOS !!!!!!

GOOD LUCK EVERYBODY

Kommentarer

Postat av: hermy

Publicerad 2010-09-19 11:07:54

sv: Tack så mycket gumman

vad gör du

Postat av: jenan

Publicerad 2010-09-19 16:44:59

sv: nej ingen aning faktiskt :O

Postat av: Violet

Publicerad 2010-09-19 17:44:22

Tack, vad snäll du är :)



Åhh!! Ska ni på läger, jag vill också de med alla 1or :( vilken skola började du på? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela