Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

What a day ...

Publicerad 2010-05-20 11:19:37 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


ha just nu håll timme , är hemma göra mina läxor  ....
anyway denna veckan och nästa vecka är de fullt upp måste kämpa dem sista minuten o blir klara med mina grejer så att jag blir FREE där liksom , plus att denna veckan på
Lördag skall SodopeCrew uppträda i Gustav  everything must be done 2day or else blir de NOTHIN koreografi måste blir klara idag , för att vi blev inte klara igår shhitt asså sån STRESS . De tre läxor kvar att göras Musik prov, matte.prov,bilden och So. redovisning shhhit de fyra grejerr... :S sån STRESS !!!!! Jag få panik !!
Aight see y'all later

Kommentarer

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-05-21 10:18:21

Hihi tack :D



Gud vad jag gillar din header :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela