Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Så Fuckin LÖÖÖNT!!!

Publicerad 2010-05-14 00:11:54 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Va tuvngen att blogga igen b4 i sleep ...
jag sprang allt jag kunde bara för att hämta prov som jag måste träna på Stack hemifrån fast jag inte fick
o min mamma varnade mig att jag kunde göra de imorr  o vf gjorde jag inte de innan o sånt jag bara BLA BLA BLA
. De dummaste var att jag hade glömt provet i skolan :S
Sprang i de mörkret bara för att hämta jävla provet jag sprang till Dalia
försökte o försökte men de gick inte eftersom hon hade  nt den filen ngt sånt var de sprang dit 4 NOTHIN
kom hem med ingenting skulle ha lyssnat på min mamma från början ...:P
Anyway jag testade hemma o de gick att skriva ut jag bara THANX GOD!!! nu kan jag äntligen träna till provet YES ! ;D

Aight ska nu gå lägga mig

GOOD NIGHT

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-05-14 11:45:49

sv: Nej jag kom inte vidare, men det var nära:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela