Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Finally !! I found my prom dress

Publicerad 2010-05-08 23:44:21 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

hey everyone
Idag ha jag varit i stan själv :(  mitt första punkten var att hitta en bal-klänning sedan sticka hem nothin eles
but I was wrong det tog hundra årrrr :O
Och det skit många folk var där speciellt i hm asså nä kunde inte ens hitta något
och till slut så står den där mitt framför mig något som jag tyckte om , ngt som kostade under 1000kr
1000kr okej :O skall inte lösa mina pengar till ngt klänning bara för en bal och att du kommer bara använda klänning 4 once nd nothin more... såklart att jag måste kunna använda resten av  pengarna också eller hur ?
ialla fall medan jag hade hittat den kläänning så träffa jag ALexandra visade för henne sedan stack jag hem
Men jag ska hämta de på måndag can't wait XDDD
PEace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela