Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Dancin it's fun

Publicerad 2010-05-24 23:26:01 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

idag hade vi dans träning inför Onsdag , de bästa var att vi skippade lektioner yeey
men samtidigt my feet hurrts
vi dansade hela dan också ...pallade inte där asså vi ha tio minuters rest de lilla tänkte jag ... :O hell tha NO I NEED MORE
Vi lärde oss bugg, vals, andra sshhit kommer ej ihåg men de var jättekul också ooooo PINSAMT
DANSADE MED OLIKA PERSONER ,först okej jag var NObody sedan börjar jag hittar alla fall ngn som jag kunde dansa med ... :P jag dansa med Patrik för att Nata tvingade mig på skoj men ändå :p , Nalleballe , IMAN , RANA , Paul , Cindy , Dalia , Maram , Alex , och Ali alla var jättebra ser ni jag ha också dansat med tjejer inte bara killar hahha yeey .




Yupp dats it , Im out
see y'all later
Peace ND OUT

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-05-25 15:51:18

dancing is so fun :)

Postat av: sanne-madeleine

Publicerad 2010-05-25 20:44:25

ball header, allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela