Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

We jerkin, We jerkin

Publicerad 2010-03-07 15:41:18 i ♥D@nce from the hood,



Yuppp 2day gäller de Beacause tjejerna skall uppträda imorr yes på måndag , och just de glöm inte att Malmö Dance Crew är snart den 12/3 mer info finns på Facebook .De roliga kommer nu vi tjejerna ska testa dansa på Heels hög klacka Fett huh hahha nej , jag kommer att dö :p
Dem låtarna som vi tjejerna ska dansa till är :
Keri Hilson- Slow dance
Beyonce- freakum dress
Ciara -Promies
Dj class - Im the shit
Anyway ska till träning snart ...så vi hörs later ... :D

Kommentarer

Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Publicerad 2010-03-07 16:30:42

Hejhej! Det är såhär, att vi på Moiettu vill byta vår design på bloggen, men vet inte riktigt hur vi ska ha det. Vi har några ideér, men kna inte bestämma oss för vilken vi ska ta! SNÄLLA RARA DU, skriv vilken färg du är snyggast här; http://moiettu.webblogg.se/2010/march/ny-farg.html#comment



Tack ! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-07 18:31:37

Hej sötnos! allt bra med dig?

Som du kanske vet så har jag varit lite off med bloggen denna vecka. Jag har nämnligen varit i Stockholm på konsert och nu tänkte jag bara berätta att några av alla mina bilder från konserten med Tokio Hotel finns uppe i bloggen nu. Kommentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna. En del är suddig och jag försökte göra dom så bra som möjligt.



Puss

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-07 18:31:59

Hej sötnos! allt bra med dig?

Som du kanske vet så har jag varit lite off med bloggen denna vecka. Jag har nämnligen varit i Stockholm på konsert och nu tänkte jag bara berätta att några av alla mina bilder från konserten med Tokio Hotel finns uppe i bloggen nu. Kommentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna. En del är suddig och jag försökte göra dom så bra som möjligt.



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela