Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Yesterday and TOday

Publicerad 2010-03-13 23:14:58 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Detta är vad som hände igår och idag :D lång inlägg blir de igår var jag på Malmö dance crew men innan de skola ,hela dan var jag sån gam så att de kan inte vara sant jag var så hungrig och trött , I NEED CHOCKLATE !!! och nalle kommer från ingenstans o säger : Jag kan bajsa ut de åt dig och jag bara FUCK U  nalle bara håll käften men till slut fick jag tag på min älskade choklad yeey :D SÅÅ GAM är jag tro mig hahahha Brandalarm så klart på svenska o jag bara YES!!! för jag palla inte liksom , min killkompis kom försenat på mentor-lektion min lärare bar stirra på honom nå? var har du varit  min lärare kerstin såg ut  som en mamma kunde inte hålla mig och plus alla visste vart han har varit men sa ingenting till läraren istället sa att han hade skolat på en halv timme ??? shhit tänkte efteråt sa jag till honom att den öronhängen han gjorde passade honom speciellt i blå skit fin passa mest på honom men inte resten av killarna som leker sig LOSER !!. Efter skolan till Malmö dance crew  jag gick med LAKISHA , VAnessa , Belinda och Viktoria jättekul var det men jag förväntade mer ... liksom men såklart var bra hela grejen men kom hem typ ett tiden OBS. :P hihih jag har också filmat så att ni kan få kolla :D
efter dance crew gick jag , Lakisha , och Afi ( hon kom efteråt )  resten stack hem . Vi var på Mc och sedan kom vi hem jag lovar att idag jag trodde att jag skulle få tinnitus på örat eller att jag skulle vara hes för jag skrek igår som fan !! asså ;P

Malmö Dance Crew Battle : wanwisa asgrym är hon :D
BOW DOWN var där

Srry kunde inte ladda upp resten men de kommer senare
PEAce

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela