Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Thanx you Yessica =D

Publicerad 2010-03-17 23:18:03 i ♥D@nce from the hood,



Idag på träning fick alla en tröja från Yessica över fetta också .
I am ART !!! Ment to be här ... tack så mycket Yessica ännu än gång plus att hon lärde oss en fett koreografi som jag tycker om fast den är lite svårt . Låten som vi dansa till hette mario - stuttering som ni kan lyssna på den här :


Det var allt för mig idag eller ju förresten jag ska ha på mig denna tröjan imorr så ska ni få se resultat :D .
Glöm inte nu att det är Workshop den 21/3 i Arena 305 klockan 18-20 :D
Aight im out
Peace

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-03-18 11:08:19

den var kanon :)

självdå?

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-03-18 17:30:43

Hehe Thanks :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-03-19 00:32:16

vi dansar med till stuttering på vår dans haha =)

riktigt fet tröja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela