Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

So f*cked up man it's just not my day....

Publicerad 2010-03-29 11:12:35 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

denna veckan eller förra veckan
var det stress, riktigt stress asså jag hann aldrig blogga eftersom de mycket plugga och mycket andra grejer som ha hänt i skolan . I skolan förra veckan då hände de Cat fight mellan mig och med kille .O yes i know  så här crazy är jag  :p hihihi och en annan cat fight tjej mot tjej kommer ej ihåg vad dem hette men en av dem tappade sitt hår :O !!!! sitt riktiga hår kan ni tänkta er den sista va cat fight var mellan kille och med en flytning asså kom igen ... lite överdriv där men de hände kul o kolla men också en lång historia ... jag uppträde förra veckan på Torsdag riktigt stress där var tvungen att skippa en lektion :( men annars gick de bra men jag hade liksom ont i huvudet liksom de inte bra mådde inte bra helaa dan ....  :O
Och nu är det lov kolla på mig jag är SJUK!!!!! mitt på lovet också !!!! för mig är de inte lov eftersom jag ha läxor att göra , ha också prov stupid No-prov :P efter lovet .
På Fredag de godaste maten ever !! första gången också alla kriga på maten salen killarna äter som e gris hahahha kunde inte hålla mig där .:p
igår var jag hos mina kusiner eftersom min mormor ska åka tillbaka till Ghana ( im gonna miss u :(
Längtar såå mkt på sommaren, Längtar till Ghana Can't wait!!!!
Kolla in på min blogg idag å jag ha fått 20 prenumeranter  tackar alla som föjler min blogg :D

Aight im out

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-03-29 13:26:46

sv: ja har tyvärr inte lov:/

Postat av: jenan

Publicerad 2010-03-29 16:51:58

sv: Tack! =D

Postat av: damalie

Publicerad 2010-03-29 17:51:10

nöpp - vi har lov nästa vecka :)

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-03-29 17:58:38

Ingen aning än, får se. Sj ?

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-03-29 19:10:34

Jag hatar stress :S

Postat av: MONIQA

Publicerad 2010-03-29 19:56:51

haha okej :DD

Postat av: hermy

Publicerad 2010-03-29 21:35:08

sv: hej sötis jag har byt blogg istället för att lägga ner hela blogg):

Postat av: Anne / A.C (:

Publicerad 2010-03-30 12:17:08

Hej ! :)

Jag är med i en tävling på Nelly.com där man designar sin egen bikini. Om du vill, får du jättegärna rösta på mig. Det är bara att klicka på länken & fylla i hur många stjärnor du tycker den är värd; http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=JBz4bzlDWsiWh8UsW5KfbQWFqpjaQPkZQXQp#bikiniGallery .

Peace & Love !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela