Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Lets Dance !

Publicerad 2010-03-04 16:08:55 i ♥D@nce from the hood,



YES YES nu var det dags igen , jag har både good news and bad news ...
Tjejerna ska uppträda på måndag eftersom de är internationella kvinna dagen , få hoppas att de blir bättre än tjejmässan . Vi har lärt oss ny koreografi Come here - J.holiday ,vi dansar  Rnb style/new school som danslärare Persa lär oss . Om vi klara denna koreografi blir de kanske uppträdelse på 18 mars (efterfest) 
But but de killarna som dans så dom få som bestämma  om dom vill har varken tjejer med på den koreografi som vi andra tjejer dö  XD och men jag kan inte  de ,eftersom jag kom inte den dagen så blir lite svårare för mig . Men de klara jag :)
And ANd 
Dans.gruppen ska tarfotografering den 28/3 men det är inte helt säkert. :)
Workshop är pågång de är den 21/3 på arena 305 klockan 18-20 , ni måste vara minst 15 år för att komma in .
Dance Crew kommer snart 12/3 klockan 20-00 friköp :40 förköp :50 kr så pass på nu
Det mycket nu att göra denna månaden , Can't Wait!!! :D

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-03-05 17:22:47

Tack så jätte mycket:D

Postat av: MONIQA

Publicerad 2010-03-05 22:13:22

hehe gör det :)

Postat av: Liisa

Publicerad 2010-03-06 18:38:57

SVAR: Brukar inte kolla på det faktiskt ^^ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela