Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

This happened at school and afterwards

Publicerad 2010-03-08 23:17:23 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,





vilken dag ...skit jobbigt dag också srry srry people för att jag bloggar just nu , jag kom hem för några timmar sedan men hade saker att göra ...so srry :) anyway de som hände i skolan är att ettHuman snacka om bajs hahha i know bajs och om hur skönt att de är bajs ut de jag bara tänkte åååå näää så pinsamt o han sluta inte ...utan han snacka om de hela dan skit störigt men rolig också hih :P jag kunde inte hålla andan . Dalia hahah Dalia visa fram hennes mage framför mig och nalle , jag dog !!  jag och nalle Dog asså nää mitt i matte också hahhah . Det hände brandalarm yes again i skolan mitt på språkvalen också skit jobbigt , min lärare Kerstin kolla på klassens frånvaro, hon kommer till mitt ....well Not so good :P nu efter utvecklingssamtal måste jag ta till dem frånvaro Efter att de här som hänt hade jag uppträdande med dans.gruppen de bra ... tyckte läraren men jag kände mig att  ... jag tappade lusten så jag stack hem . Men annars gick de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela