Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

FRiday 5/3

Publicerad 2010-03-07 15:17:46 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Bild : Jag och Nalleballe :P

Fredag ... i skolan såklart ,den dagen visste jag inte att de skulle komma för att min mattlärare skulle sluta.
WTF???!!!! Om vi inte ska ha dig vem annars ska vi har?? tänkte jag :o plötsligt kommer han fram med en ny mattlärare från ingenstans ... jag viskar över till Jennifer jag bara : Andres är snyggare än han Jennifer : Visst !!:P  Vår nya mattlärare hette Håkan sån svenne namn till MAX XD de kommer att blir kaos kaos på matte . Nää asså den nya är inte bra tycker inte alls om den nya .... fattar INGET han säger  de roliga kommer nu Ali kommer in i salen och han bara : kan jag få känna din skägg till Håkan ( nya mattelärare) Jag dog :P !!! Brandalarm igen på bilden vf vf vf skall de alltid hände på bilden o inte på no tänkte typiskt också ... :P , de här hände typ två gånger skit jobbigt de hände också i Torsdags assjobbigt och de väl inte så konstigt för dem som börjar är alltid dem som röker så aa....
Efter de stack jag till stan med Rita , Brenda och Sheba jättekul men det va synd att Rita skall åka iväg :(
Men annars var det jättekul att umgås med henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela