Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Yesterday

Publicerad 2010-03-15 17:57:41 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

förlåt för att jag är lite försenad med mina update nu förtiden , min kusin fylled år igår  han hette Chris HAPPY B-DAY !!!!! BRU ANYWAY vi hade sån lite fest på kyrkan efter åt fortsätte festen hos min faster ...medan jag gick å tränade på fyra timmar hela dan shhit asså jag pallade inte liksom den dagen helt slut o kan ni tänka er att jag cyklade också hem direkt in till duschen , byta om , ta på sig nya kläder sedan stack jag hos min faster fester hålled på hela dan missa inte så mycket . but but det roliga kommer nu min kusin skulle öppna sin present , han öppnade  o sedan kolla han inuti han bara det EN BLÖJA!!!! KAN NI TÄNKA ER EN BLÖJA JAG DOG HAHAHHAHAHA AV FLABB  o han bara vad ska jag med en blöja till så slänger han de min faster bara det en MOBIL din idi!!! AhH han fick en lg touch av sina föräldrar .sedan gick jag hem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela