Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Pildammarna Medina Uppträde

Publicerad 2010-06-20 20:51:54 i ♥Like this moment,








PALLA INTE SKRIVA OM DE , OM JAG KAN KOMMENTERA ATT DET VAR JÄTTEKUL TRÄFFA GAMLA VÄNNER SOM KOM , MEN MEN DET VA SKITTT KALL THANX 2 KKKKURRDEN !!!! DALIA HON BARA JA DE SKIT VARMT DE DUMMASTE VARA KOM PÅ DE OCKSÅ.... RKT ÅNGEST DÄR.
ENDA JAG HÖRDE FRÅN HENNES MUN JAG VILL HEM JAG VILL HEM JAG VILL HEM SÅN STÖRT SOM EN BABIES !!! JAG LOVAR ER HAHAH MEN ANNARS VET DET KUL ATT RAPPARE , DEM ANDRA SOM DANSADE .
SKIT MÅNGA UNGDOMAR KOM !!!! SOM NI SER PÅ DEN SISTA BILD :d  
skitt kall DIN KURRRRD DALIA !!

Kommentarer

Postat av: Dalia

Publicerad 2010-06-21 17:24:18

FUCK YOU, JAG FRÖS IHJÄL JAG OCKSÅ....... jag sa ba att det var varmt, inte att du inte skulle ha med dig din jacka, skyll dig själv:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela